livet tog en hastig vändning

som rubriken säger så har mitt liv faktiskt tagit en rejäl vändning ner mot botten. jag tänker inte vara mer detaljerad över händelsen, men kan säga att vi två gled isär ganska så hastigt, punkt.

annars då, jobbet rullar på med bara lite blöta kinder och jag försöker hålla mig syselsat hemma hos min vän Kim medans han är ute på lite snabb jobb. när han kommer tillbaka så är det dags för mig, Kim och Simon att börja med vårat alkoholintag . för min del så blir det vin pimpling, kanon.
kommer bli en kanon kväll med roligt folk och ett hejdundrande party.

Kommentarer
Postat av: Valentina

ÖL <3 haha :)

2010-08-03 @ 04:03:13
URL: http://zoravalentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0