en otroligt händelserik helg må jag säga !

wohoow vilken otroligt underbar helg detta har varit. precis en sådan helg som jag behövde!

Fredag - åkte hem till Camilla med tanterna för att äta en god middag och för att fira henne + en inflyttningsfest, så det blev mycket på samma gång, haha. traskade senare iväg till Robban där han och mitt hjärta var. åkte sedan hem och sov (y)
Lördag -
gick upp tidigt som attans för linda och johan skulle komma och hämta oss för att sedan fara iväg mot göteborg och till liseberg. så där satt jag kvart över sju i en bil fullproppad med folk. Linda, Johan, Robin, Martin, Elias, Calle och så jag. sjukt rolig dag hade vi och jag tackar så mycket för det mina vänner, och min pojkvän såklart.
Söndag (idag) - blev det att gå upp för att sedan åka iväg till min moster där det vankades 90års kalas. jag säger bara FY FAN vad mycket folk. trodde inte min släkt bestod av så många personer!? .. men det var i alla fall kul. fick träffa mina kusiner och allihopa igen. tyckte bara lite synd om calle som jag så fint drog med mig dit, hihi.
nu på kvällen så har jag umgåtts med min pojk med film och popcorn på det, otroligt bra nedvarvning efter helgen.

men nu ligger jag i min säng själv och fixar med lite bilder, så några kommer upp här inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0