girls just wanna have fun

jag säger bara vilken underbar helg !
har spenderat tiden med min pojkvän och vänner,
typ det bästa jag vet .

Fredags så blev det ju några timmar på 55:an
med mina två snyggon Ericha och Linda,
robban kom förbi en sväng också och det gillades.
Sedan var det bara att ladda inför kvällen
då det skulle bli ett stort intag med öl och
det blev det också, kanon (y)
slutade med att jag sov hemma hos mitt hjärta .

Lördag ta det lugnt för att sedan åka och kolla
på mina fina vänner när dem dansade bal.
jag och carl stod i den där kön ca en timme, men
det var det värt, helt klart.
även denna natt spenderades med mitt hjärta !

idag så har vi tagit det lugnt och umgåtts med
vår vän robert ett slag .

men nu är jag hemma och kommer inom en snar
framtid göra uppror mot facebook.
wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0