nu tar vi glad tjej istället !

hahahaha !
ärligt så kan jag inte mer än skratta idag.
efter de två timmarna jag fick i sömn så
är jag nu vaken och har kört min bror
till sporthallen där alla fula studenter håller hus.
jag kunde helt seriöst inte mer än skratta åt dessa
människor som väntat på den här dagen i flera år
och så får dem väärldens regn. FY FAN SÅ KUL!
det är i såna här tillfällen man mår bra, hahaha !

nae nu ska jag sluta vara så elak mot dem stackarna.
men jag kom på att jag själv ska stå utanför
John Bauer klockan 11.00 och se på när
bror springer ut . inte lika roligt. men men,
kommer i alla fall skratta som en galning heeeela
dagen och kvällen !
sådeså ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0