we are gonna keep the generation

som vanligt på dessa helger så har det blivt väldigt dåligt med bloggandet, men jag hoppas att ni har förståelse mina vänner.
kan meddela att helgen har varit underbart rolig och jag ångrar inte en sekund av någonting. helt klart kanon bra. har blivit en jädra massa mat och många handskakningar, men det har det varit värt. annars har jag varit med min fina och bara tagit det lugnt.

förövrigt så kom min käre vän Sara förbi här en sväng såhär på kvällskvisten och tog en liten pratstund. har även pratat i telefonen i någon timme med robert. varenda gång så spårat samtalen ur och vi övergår till en otroligt låg nivå på mognadsfronten, men så äre och så kommer det att vara, eller vad säger du woban, höhö.

nu blir det lite dator och sedan sova litegran .
höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0