dålig uppdatering

usch så dålig jag vart på att uppdatera denna blogg alltså. men nu är jag tillbaka efter en rejäl bloggtorka, haha.

Lördagen slutade i alla fall med dans på hockeyn. Var riktigt skoj, satt och skrattade ungefär hela tiden, hade i alla fall kanon kul (y) . Sedan blev det att åka hem och fixa lite och senare hänga med Calle hem till Robbisen där det blev film med dem två och med Kim, Emil och Makke :) runt klockan halv tre åkte jag och calle hem till han och sov.

Söndagen vakna upp med min gos och sedan åka hem och lägga sig i sängen och sova lite till innan det blev dags att åka hem till Carro där min älskade och vääldigt saknade lillasyster var! Kändes skönt att hon var där! När alla hade åkt hem så satt jag, carro, gabbi och packe och snacka om fredagen. Tror nog att alla nästan skrattade ihjäl sig! Så mycket man fick höra om alla som man inte kom ihåg, helt stört men kul :D
Sedan blev det att umgås lite med calle.

Idag så blev det att åka till sjukhuset och träffa Belluten som jag inte träffat på evigheter och även träffa Marcus en liten sväng. sedan åkte jag in till staden och träffade Linda som även följde med och hämtade min lillasyster :)
Så nu sitter jag här och ska snart lägga mig i sängen och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0