fredag ,

jag är INTE pepp på Fredag alltså.
Usch, vill bara dra ett täcke över mig och sova bort hela fredagen och vakna upp imorgon. skulle sitta jävligt fint nu.
jaja, slut lipat här nu!

Den här dagen har beståt av en resa till norrköping med skolan och min kära klass. Var rätt så roligt ändå måste jag säga. skaffade en ny kompis som gav mig kondomer hela tiden för er som ville veta. gick runt och snodde godis av folk också, rikitgt underhållande måste jag då säga (y)

Annars idag så blir det lite mys med Kimpsan innan vi drar oss iväg mot collegium för att spela innebandymatch, är inte ett dug pepp måste jag säga, men...jag har väl inget val.
och så blir det sängen efter det.
väldigt rolig  fredagskväll jag kommer ha, men det ska bli jääkligt skönt!

jaja HÖRS




Några bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0