gladast.se?

det här vart en riktigt bra Tisdag måste jag säga. helt över förväntan faktiskt.
Vårat kära LHC gjorde idag en vinst som fick dem till semifinal, min telefon fungerar igen och jag är allmänt glad över mitt liv. dock så kommer det säkerligen en vändpunkt snart, men det tar man då.

dagen förövrigt har bjudit på lite häng med kim och hennes pojkvän och dans på hockeyn. helt okej syselsättning faktiskt.

imorgon så hoppas jag på att det blir en nagelförlängning av amanda och så ska jag träffa min gamla vän sabina. var faktiskt ett tag sedan vi träffades, så det ska bli niice. ska även träffa min pojk imorgon med. kommer nog även att bli lite plugg tror jag, känns som att det behövs nu faktiskt.

nu ska jag ägna mig lite tid i köket och fixa någonting att äta och så blir det att kolla igenom en massa album med gamla kort som jag nämnde här för några dagar sen. skriver säkerligen mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0