huvudvärk

ajaj! tror snart att mitt huvud sprängs i tusen bitar, så ont har jag för tillfället. inte ett dugg kul faktiskt.

I alla fall så blev det skolan idag, för en gångs skull.
Träffade min gos ett tag också innan det var dags för mig och Kim att dra oss mot Cloetta Center där det skulle spelas hockey. Gick väl bra för oss tjejer, men för LHC gick det skit som vanligt nu för tiden. Kommer sluta olyckligt det här. men men, inget vi kan göra någonting åt.

Så nu är jag hemma med en huvudvärk som heter duga (y)
sängen kallar, så dags att lägga sig nu.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Syster Ida

jag har din present från maj-britt och rune hemma hos pappa du får den så fort som möjligt ;)

2010-03-12 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0