pigg och glad! .. eller?!

och nej, rubriken stämmer inte!
jag är så åt helsiket trött. så trött så jag skulle kunna somna på tangentbordet! usch usch.

kom precis hem i alla fall. calle skulle ha bal träning, så jag passade på att ta snålskjus hem, hihi.
som sagt så spenderades både fredag och lördags natten hemma hos min gos. det gillas massor måste jag då säga.
igår var vi även på hockeyn. matchen slutade som alla andra matcher gjort den senaste tiden, men det gör ingenting för min del (y) . sen blev det hem och sova för oss, gillas (y).

idag så blir det att åka hem till farmor och farfar och äta middag. C följer också med.

ae, kan inte sitta här nu!
på med glajerna och ut på balkongen där det är soool och varmt!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0