så var det söndag igen .... suck

hum, jag tycker inte om söndagar, bara så ni vet.

i alla fall. i fredags så blev det en hej dundrande utgång! riktigt värt måste jag säga. började hos carrow med att göra iordning sig och sådär sedan ta bussen ut till sturefors för förkrök hemma hos linda. hade verkligen super kul med er tjejor! åkte in till stan där det blev krogen men dock så var det i princip sten dött, men vi hade skoj i alla fall. gick hem till robban med calle och sov (y)

lördag blev det bakis dag hos robbisen, rätt så mycket sova vart det för min del, men det var jag värd, eller? haha. åkte sedan hem och fixade mig inför hockey matchen som skulle hållas i vårt kära cloetta center, gick jäääkligt bra för våran kära club, så det är vi nöjda med (y) sen blev det att åka hem och vara hemma resterande av kvällen, rätt så skönt ändå faktiskt.

kom hem nyss från malmslätt, har varit och kollat på min lillasysters handbolls match. gick inte så bra, men hon var duktig som vanligt.
så nu väntar jag på att calle ska komma så jag kan få gosa med han ett slag.

jaja, duschen kallar!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0