samma som alltid ...

ligger här ensam i min stora säng igen och har Melissa Horn som sällskap. Känns behövligt just nu, men någonting som känns ännu mer behövligt just nu är min bästa vän Kimpsan! Mår inte så bra utan henne faktiskt. Men imorgon så ska jag träffa henne och fika för det blev ingenting av det idag tyvärr.

förövrgt idag så träffade jag C ett slag och han följde även med mig och mamma till IKEA, vi behövde hans bil eftersom den är lite större än våran, haha! Köpte byrån, spegeln och lampan idag och någon annan dag nu i veckan så blir det en massa andra små grejer som jag vill ha här inne, kommer bli kanon (y)
Så att min kväll blev att montera upp hela byrån och jag klarade det också! helt otroligt! höhö.

Nej nu ska jag lägga undan datorn och somna till musiken.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hjärtat, vi ses idag <3

2010-03-02 @ 04:55:56
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0