sicken fredag !

okej, blev visst inget inlägg igår, men jag hade fullt upp ungefär hela dagen.
Danne kom hem igår morse och då blev det en massa prat och så gav han mig ett par örhängen och en jötte fin väska som jag bara ÄLSKAR ! (lägger ut bild senare eller imorgon). Så var det dags för tandläkaren efter det och jag tvingade med mig danne och det var tur att han följde med, fick hur ont som helst, usch!
Sen var det dags att peppa för utgång. Först hem till Carro och sedan hem till Robban, och sedan utgång. Blev att åka hem relativt tidigt faktiskt, men det var bara bra kände jag. Vaknade dock upp med en huvudvärk som hete duga, så har knarkat panodil i princip hela morgonen, haha.

I eftermiddag så blir det att åka till Åtvidaberg för att kolla på lillasysters innebandymatch och sen träffa Calle. Blir en lugn kväll för min del.

Nej nu blir det duschen och sen sängen ett slag.

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0