torsdag, en väldigt bra torsdag

yes! för en gångs skull så har jag haft en kanon bra dag.
tycker om när det blir såhär bra och man känner sig bra dessutom, kanon (y)

dagen bestod i alla fall av skolan och sedan fika med lindisen, riktigt värt med en låång pratstund, sådant gillar vi. bella kom efter ett tag och då gick vi runt litegran och kollade på lite saker. träffade även robbisen ett litet slag och det var skojsigt, tjat johanna drog igång som vanligt och det gillade inte robban i alla fall, hihihihi.

efter det så åkte jag hemmåt och direkt när man kom innanför dörren så skulle man åka iväg igen. följde alltså med min mamma till min lillebrors föräldramöte. var väl inte direkt kul om man får säga så, men vissa saker tyckte jag och mamma var skoj, men ingen annan, haha!
efter så åkte jag iväg till robban och calle och kollade på film.
skulle ha blivit en utgång egentligen, men det blir imorgon istället (y)

nu så ska jag ut på balkongen med danne, skriver kanske ett till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0