your guardian angel

sådär ja, nu har jag tid att skriva här.
dagen har spenderats på staden med Linda. tog en fika och pratade massor som vanligt. sen kom Kimpsan min älskade och bästaste vän också. vi gick runt lite och sådär. gick även till squash hallen där calle var. åkte sedan hem till han och åt vääärldens godaste mat + våfflor, muuuums!!!

sedan bar det av mot mig för att hämta bil och börja att hämta och lämna syskon.
så nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig och sova.

imorgon förövrigt så blir det att fixa naglarna och amanda, längtar faktiskt lite. och så blir det dans på hockeyn också (y)

jaja skriver kanske ett inlägg till senare annars imorgon.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0