dags för sängen

oj oj oj, vilken måndag.
slutade rätt så bra ändå faktiskt.
lillebror är hemma nu och han
ligger nu i min stoooora säng och sover
så gott. ska själv krypa ner på andra
sidan sängen snart och sova. behövligt.
och ja, min lillebror sover i min säng
när han är här, sådeså.

annars idag så har det inte hänt allt för mycket.
umgicks med min prins och sådär, som vanligt
kan man kanske säga, höhö.
annars inget speciellt.

måste bara tillägga en sak.
ibland så älskar jag verkligen min mamma.
för inom den här veckan, (förhoppningsvis), så
dimper det ner en ny telefon i brevlådan till mig,
WIHUUUU säger jag om det!

jaja, nu är det sängen som gäller.
godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; tack min underbara! <3



hoppas du mår bättre nu! & ja, till & med min storebror sov i min säng (innan olyckan), puss :)

2010-05-18 @ 06:43:33
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0