i can't swim on my own

åter tillbaka till bloggen efter en riktigt
varm och härlig dag.
dagen har inneburit mycket skratt och
det har varit riktigt härligt.

var ju idag ute på Lunnevads folkhögskola
idag och kollade på calles storasysters
examens konsert. kan väl säga att det
inte riktigt är min musik smak, men
det var nyttigt att få höra lite annat
än det vanliga dunket som spelas
i mina öron näst intill jämt.
så jag säger, du var toppen bra hanna!

nu såhär på kvällskvisten så har jag suttit ute
på balkongen med mamma och snackat skit
som vanligt. alltid lika kul och höra
vad hon har att berätta.

jaja, dagen får i alla fall tummen upp (y)

tog även lite bilder idag med ...

världens underbaraste människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0