i love my life

här har det inte skrivits allt för mycket ser jag. dålig uppdatering under helgen, men har inte riktigt haft tiden. så jag ber om ursäkt.

Fredagen började med skolan där jag och sofie hade det mys. sedan blev det staden med linda en liten stund för att sedan åka hem och packa grejer för att sedan åka hem till mitt hjärta och börja göra sig iordning inför kvällen som skulle spenderas hemma hos Linda. där hade jag det riktigt trevligt faktiskt, så jag tackar er alla. sedan drog jag in till staden med mitt hjärta, oskar och kenneth. blev en tripp till 55:an där vi då satt hela natten. så en väldigt värd valborg ändå alltså, trots mina inte lika bra tron om kvällen.

Lördag, vaknade upp brevid mitt hjärta och vi låg kvar i sängen till ca klockan ett då vi gick upp och gjorde absolut ingenting. sen kom johan och elin och hämtade upp oss för det var dags för en bilträff. så johanna hängde alltså norrköping med en massa bilar hela natten. inte sådär värstans kul, men jag och elin roade oss genom lite skadetankar och så vidare, hihi.

Söndag (idag), vaknade upp brevid calle och han skulle iväg på balträning, så jag bestämde mig för att ligga kvar och sova. gick upp när han kom hem och jag åt frukost, sedan blev det sängen igen och sova några timmar. klockan fem var det dags att dra sig mot lillebrorsans fotbollsmatch. hem till calle igen och lägga sig i soffan tills det var dags att åka hem.
så med andra ord, en riktigt skön söndag (y)

bilder från helgen kommer inom kort, alltså snart när alla bilder ligger inne på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0