life is like a war

hejsan hoppsan lillebror!
Karlsson på taket är allt för söt han.
funderar faktiskt på att bli som han,
stentuff och iskall, två ord som beskriver
den karaktären ypperligt bra tycker jag.

nåväl, slut pratat om karlsson.
sitter nu i mitt mörka rum och
kolla läget på facebook och läser
tråkiga bloggar, kul jul.
har inte någonting vettigt att
säga förutom att jag ska ta mig en rejäl
sovmorgon imorgon. känner att mitt tankevärk
och kropp behöver det, så att så får det
helt enkelt bli.
och sofie, jag ber om
ursäkt, men jag lovar dig att jag
ska göra min del av vårat arbete, tro mig !






Kommentarer
Postat av: Sofie

johanna då, dissa mig inte ;) jag har ju dock inte arbetet så vad ska jag göra?! ;o

2010-05-21 @ 06:23:02
URL: http://sooozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0