naaw

kan börja med att tala om att detta har varit en väldigt omtumlande dag för min del. både riktigt bra "nyheter" om man vill kalla det så, och en del dåliga "nyheter".
de bra är att min bästa vän kimmsan har införskaffat sig en kissemiss idag som jag ska träffa snarast!
Träffade även min underbara vän Ericha också, ett plus i kanten kan man säga ;)
ett till plus på den possitiva sidan är väl att jag vaknade upp med mitt hjärta imorse. gillas ALLTID !

det mindre positiva denna dag är väl att jag inte mår så bra i kroppen. snorig och dan, usch. 
lillebror ligger på akuten just nu och att jag blivit riktigt besviken på någon jag aldrig trodde skulle sjunka såhär lågt, fy och blä säger jag om det !

hoppas i alla fall att lillbror blir bra snart !
storasyster älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0