ojoj ..

sämst uppdatering nu i några dagar, men i'm back mina vänner.
har hänt rätt så mycket denna helg. i alla fall mycket för att vara mig.
fredag spenderades ute i malmslätt hos Robin där mina fina vänner
Linda och Johan var och drack lite och sådär. senare på kvällen
så blev det att åka hem till min fina och sova.

Lördagen började med att stressa ihjäl eftersom att carl
skulle dansa bal. så jag fick springa runt och hjälpa han
med alltihop. sedan så åkte jag och henke iväg mot stångebro
för att kolla på balen. Min pojk var så fin så.
Även min braiga vän robert dansade och jag kan ju säga att jag
har VÄRLDENS finaste vän! både han och hans balpartner var
riktigt fina och hur duktiga som helst!
fram mot kvällen så åkte jag hem till Johan och Linda
och drack en massa öl, efterlängtat, höhö.
kvällen slutade på krogen och sen hem till carl.

värd helg måste jag då säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0