trött tjej

hallå mina vänner.
sitter hemma hos mitt hjärta och gick precis upp ur sängen. trött som fasen, men kan bara inte somna om. störande objekt.
C åkte iväg till sin balträning för ca tjugo minuter sen, så nu ska johanna duscha och fixa lite.

igår så blev det mys kväll med Carl.
åkte till max och åt mat, sedan iväg till tornby för att träffa min vääldigt väldigt saknade vän Eline. pratade lite och sådär med henne innan vi begav oss mot johan. hemma hos johan blev det en massa prat och det resulterade i att jag somnade i sängen och blev väckt när vi skulle åka hem. kände mig inte direkt social men det får karlarna fasen ta, höhö.

nae, mot kylskåpet säger jag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0