what a day ..

hallå mina snyggisar.
hoppas att ni alla njuter lika mycket som
jag av denna underbara värme som kommit
till oss. det är sådana här dagar som man älskar
livet på något konstigt sätt, en fråga
jag dock aldrig kommer att få ett svar på.

dagen innebar ett litet besök hemma hos
kimmsan och hennes nya bebis.
nej, inte en riktigt bäbis, utan en
kisse bäbis. sötaste lilla sak jag har sett.

titta så gullig !

var även i staden och träffade min fin fina vän linda.
tog en liten promenad i vårat kära city och
en fika på EH, som vanligt.
traskade sedan upp till katedralskolan där
min käre pojkvän höll hus och så åkte
vi hem till robbisen där vi pratade lite gran.
så nu är jag hemma, men ska snart ta lilla bilen
och åka ut till malmslätt och kolla på lillasysters fotboll
som hon spelar för tillfället. kanoners.
speciellt i detta väder.

jaja, bilder från dagen i alla fall.

lindas pojk johan fick vara med en stund också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0