återigen måndag

hallå där mina fina!
blev inte någon vidare blogghelg om man säger så, men har haft lite annat och tänka på.

I Lördags så blev det kalas på Norrgatan för Pontans pappas sambo. Otroligt mycket folk måste jag säga, men det var trevligt. God mat blev det också för övrigt.


Igår så blev det även en sväng till busfabriken med Albin. Medans Pontan sprang runt med han så satt jag i en soffa och halvsov (y) kände att alla dem där tunnlarna var lite för små för mig, så jag höll mig som sagt på marken.


och just nu så sitter jag i soffan och inväntar min lillebror som ska komma hit och göra mig sällskap under dagen. det gillar jag måste jag säga. då har jag ju även en extra arbetare för allt som ska göras idag, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0