gårdagen

ojojoj vilken dag det vart igår!
var ju som alla andra på skänningemarken och kollade på samma saker man har gjort dem senaste tio åren man varit där. när jag och robban skulle hem så bryter jag av den ända nyckeln han har till sin bil, i dörrlåset, så där satt vi helt hjälplösa. måste säga att det var tur att jag hade min syster och hennes vän som sällskap, annars hade jag nog aldrig klarat mig, haha. orkar inte skriva hela historien, men jag kom i alla fall hem fyra timmar senare än sagt, så det fick bli en tröst pizza med mitt hjärta.

lyckades självklart bränna mig en del också. så just nu kan ni kalla mig kräftan!

HÖRS
väldigt oglad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0