inte lätt inte ...

har lite svårt att sova denna kväll ska jag säga er. dessa sparkar alltså, dem kan nästan få mig deprimerad ibland. speciellt när det är dags att sova, men men. fem veckor kvar bara, jag orkar! tror jag .. ?!

i alla fall så har jag som sagt spenderat lite av dagen med min lillebror, som i och för sig inte var sådär speciellt social, utan mer inne i sin ny telefon, kul ... noooot! så jag roade mig med att fixa med hemförsäkring, el och så vidare till den nya lägenheten. skönt att ha det klart så ingenting strular när vi väl flyttar.

desperate housewives står näst på listan, så godnatt säger väl jag.


Kommentarer
Postat av: Marie

Men oj gumman, har du bara fem veckor kvar?! Det är så underbart när man väl får träffa den lille, lätt det bästa som hänt i livet!

2011-08-09 @ 00:24:15
Postat av: Anonym

japp, hela fem veckor kvar och tiden går såååå sakta! :P ja jag kan tänka mig att det är underbart :)

2011-08-09 @ 06:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0