onsdagsmorgon

som rubriken talar om så är det faktiskt morgon och jag känner mig ganska så sliten efter en natt i den nya sängen. lite synd att jag inte kunde njuta av den, men så är det när det finns en som gärna ligger och sparkar på revben, väldigt oskönt om ni frågar mig.

ja, annars idag så blir det likadant för mig som alla andra, skänningemarken. har tagit med mig min gammle vän Robban på en tur dit, så det blir nog trevligt. ser ut som att även vädret vill vara på våran sida idag och det tycker jag om.

nej nu ska jag försöka sova en timme eller något tills det är dags att börja fixa och lite sådär. men jag återkommer väl någongång under dagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0