kung på minigolf ... eller?

gårkvällen spenderades i Berg med Pontan och hans systers barn Johanna och Viktoria. Körde minigolf, åt glass och kollade på båtar. lite lagom rolig kväll sådär. Måste även nämna att jag kom på första plats! Helt otroligt, har aldrig i hela världshistorien hänt någongång förut. Men jag måste väl nämna att Pontan kom delad plats med mig, men i alla fall, KUUUUUUNG!

Nu sitter jag, Johanna och Víktoria och väntar på att deras mamma ska komma och hämta oss. Blir nämligen en middag för min del där ikväll och efter det så åker jag hem till min saknade vän Sandra och pratar igen massa gammalt. var ett tag sedan vi sågs.

jaja, får se om det blir något mer inlägg idag, annars hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0