första september

ojojoj vad tiden har gått fått! redan första september och det är nu bara 18 dagar kvar ... cirkus. sjukt efterlängtat i alla fall!

igår kväll i alla fall så fick min karl för sig att spela innebandymatch, så jag hängde glatt med för att kika, men han var allt duktigare än vad jag hade väntat mig, hihih.

men vad händer idag då?
jo snart ska jag ta bussen ner till city och kika lite, för att sedan möta upp min gamle vän Kim som jag inte träffat på jätte länge, så det ska bli spännande att höra vad han styr med nu för tiden. efter det så ska jag även åka hem till min mamma och äta mat och antagligen snacka skit och jag måste medge att jag gillart.
så idag blir det nog inte så mycket mer skrivande här, men annars återkommer jag imorgon.

slänger in en dagens också ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0