ny vecka

hallå mina vänner.
dålig uppdatering under helgen, men det kan bli så ibland har jag hört. nåväl. idag är det Måndag och en ny vecka. vill att kalendern ska bli helt full utan någon lucka, så vi får väl se om jag lyckas med den saken.

ahopp, vad händer idag då?
kan ju börja med att nämna att jag ska försöka göra någonting åt denna lägenhet som just nu ser ut som ett bomb nedslag. sedan klockan ett blir det en sväng om till city för att möta upp sofie för lite skitsnack som vanligt. hoppas även att min vän Kim hör av sig snart så vi kan få in en liten träff idag, men det märks.

nej, nu måste jag sätta igång med att plocka undan och sedan göra mig redo för en dag i city.

återkommer väl senare.


Kommentarer
Postat av: Marie

Nu kan du checka in min fina dolda blogg som nu är öppen!! Städa massa så bebis sätter fart och kommer ut!!

2011-09-12 @ 17:23:10
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0