onsdagsmorgon

godmorgon mina vänner!
har precis tryckt i mig frukost och ska alldeles straxt börja med dagens sysslor. känner mig något stressad över om jag kommer hinna allting innan klockan ett då min moster kommer och hämtar upp mig här hemma för att sedan ta en tripp till mormor och morfar för att äta lite mat. ska bli väldigt väldigt trevligt måste jag säga.
i alla fall ....
att diska, dammsuga, damma, tvätta, byta sängkläder plus hinna göra mig iordning till klockan ett känns just nu lite av en omöjlighet. jag menar, med den här magen ivägen så tar allting dubbelt så långsamt att utfärda, så vi får se hur detta slutar.

puss såläge i alla fall

Kommentarer
Postat av: elinlicious

Önskar dig en förbannat bra dag goding :)

2011-09-14 @ 11:35:03
URL: http://elinlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0