ONSDAG

jaha, då var det onsdag igen och jag känner att jag fått väldigt mycket gjort idag.
Vaknade klockan 8 av en väldigt pigg Vincent som inte alls ville ligga kvar i sängen och mysa. Så det var bara att kliva upp och byta blöja och ja, ni vet allt det där som ska göras.
Sedan var det bara att invänta Vincents faster och kusin som skulle ha lite kvalitets tid med monstret. Så klockan halv elva var det bara att börja städandet här hemma. Nu är klockan halv tre, skrutt är hemma igen och jag har mycket kvar. Kör på en stor städning idag.

Senare idag så blir det att åka ut till Tornby med mamma och kika lite. Direkt efter det så drar vi iväg till collegium där det ska spelas innebandy och jag vill inte påstå att jag längtar, men så är läget.

nej, tillbaka till städning ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0