back on track?

Nu har det gått tre månader och två veckor sen jag skrev någonting här. Så jag kände nu att det var dags för lite skrivande igen. Inte för att det finns så mycket att skriva, men en sak som ni vet om är ju att jag fått en underbar son, som med mycket om och men fick namnet Vincent. Tog bara en sisådär två månader.
Har även nu förflyttat mig till stadsdelen Hanninge där jag STORMTRIVS! Så jag är nöjd, ja!

Jaha, min vardag då. Ser väl ut som för alla med barn. Blöjbyten, torka spyor, ge mat och ja, allt som hör till.
Spenderar även mycket av min tid hemma hos min favoritfamilj Lusardi/Adell som bara bor fem meter ifrån, nära och bra liksom.
Så ungefär så ser det ut. Inte för att ni bryr er kanske, men ändå.

ne, nu är det visst matdags, men jag återkommer väl inom en snar framtid.




Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh bor du oxå i Haninge?? Vilken gata? Vi kommer o flytta dit i början av mars. =)

2012-01-24 @ 09:38:57
URL: http://pluppan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0