26 September

Jaha, då var det onsdag igen. Här hemma är det den sista onsdagen som mammaledig. För på Måndag så börjar inskolningen på dagis för mitt lilla troll. Känns både skönt och sorgligt. Det går för fort! Alldeles för fort! Men, man måste ju börja ta tag i sitt pluggande ordentligt någongång och varför inte när man äntligen hittat motivation. Så det kommer nog bli bra tror jag.
 
På Lördag fyller även Vincent 1 år. Så det är massor som måste planeras och bakas inför lördag och söndag. Stressen smyger sig INTE på utan den flyger på mig! Blir ju helt knäpp i huvudet. Vet knappt vad jag heter. Men det löser sig tack vare goda vänner och familj.
 
Nu måste jag roa min son och sedan laga mat tills min sambo kommer hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0