Sjukt trött

Jaha, då var det återigen måndag. Jag tror att jag har återhämtat mig efter alla festligheter som denna helg hade att erbjuda. Fredags var det som sagt 12 års kalas och efter det blev det hej då fest för min bror som flyr upp till boden en månad eller två. Och i Lördags så var det 40 års fest för min farbror. Riktigt trevligt måste jag säga.
 
Idag då, vad händer?
För mig och Vincent blir det en promenad till ekholmen plus lite små fix här hemma. Ikväll är det även premiär för innebandy säsongen och jag vill inte påstå att jag är jätte pepp. Men det är bara att stå ut den lilla tiden det varar.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen tills Vincent vaknar igen.
Hööööörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0